ukens spørsmål – svar

Hvor mange lesere har du? 🙂

– Det varierer veldig egentlig, jeg tror jeg har svart på dette spørsmålet før, men leser antallet har endret seg også! Men jeg har vel noe mellom 40- 50 lesere hver dag. Av og til så har jeg opp til 70 lesere også, det er kanskje ikke så mye for dere som faktisk har mange lesere hver dag, men jeg er fornøyd med at jeg faktisk har en ” god ” del lesere her på bloggen 🙂 Så tusentakk for at akkuratt du leser bloggen min, setter utrolig stor pris på det haha!

Hvem inspirerer deg til og blogge?

Det varierer også, hvis jeg går innpå en blogg og finner noe bra som jeg kunne tenkt og blogge om så gjør jeg jo det 🙂 Men det er faktisk sjeldent jeg gjør det.

Hva ønsker du deg mest nå?

Off, det er mye.. ønsker meg feriee haha. Men mest av alt så ønsker jeg meg en ny data, kunne gjerne vert en macbook tihihi♥

Hvilke blogger leser du?

Det har jeg svart på før, jeg har begynt å lese flere blogger.. men jeg har postet ett innlegg før om hvilke blogger jeg leste, så dere kan finne innlegget HER 🙂

Ka slags kamera bruker du?

Det står i sidemenyen.

Kor lenge har du blogget?

Ett år snart, tror jeg?

Sommer eller vinter?

Det er selfølgelig sommeeer♥

Du har ett nydelig hår, er alt ekte? :))

– Dette er nok det spørsmålet jeg har blitt spurt om mest her på bloggen tror jeg, ja.. håret er ekte 🙂

Hvilke blogger fra Norge leser du fast?

– Jeg leser mange blogger som er fra Norge, di fleste er vell fra Norge. Dere kan finne noen av bloggene som jeg leser litt over i dette innlegget!

Hvilke blogger fra Florø leser du fast?

Myyw0rld, Juliealise, Helenaas, Sirisandvik, Fashioncam og Veronikastromsoy 🙂

Hva vil du bli når du blir stor?

– Jeg er fortsatt litt usikker på hva jeg vil bli, men det står mellom å bli kles designer, eller fotografering.. ( altså og reise rundt i verden og ta bilder og slikt, om dere skjønner? haha)

Din største drøm?

Ååh, det vet jeg faktisk ikke, er så utrooolig mye!!

Dette var alle spørsmålene, håper dere ble fornøyde med svarene! 🙂 Vist det er noe mer dere lurer på til neste gang så er det bare til og kommentere i kommentar feltet!

Noe du lurer på til neste gang?







24 kommentarer

Siste innlegg