blogger jeg leser

På spørsmålsrunden som jeg hadde så var det noen som lurte på hvilke blogger jeg leste, og da lovte jeg at jeg skulle lage ett eget innlegg om det, så da tenkte jeg og lage det nå! 🙂 Jeg har begynt å lese flere blogger enn det jeg har gjort før, og alle bloggene er kjempefine!

DESSE BLOGGENE LESER JEG!

l0ve.blogg.no

auroramohn.blogg.no

krisssy.blogg.no

myyw0rld.blogg.no

victoriakh.blogg.no

mettemjaaseth.blogg.no

siljemariam.blogg.no

theresepromo.blogg.no

mammatilmichelle.blogg.no

stina.blogg.no

betinabf.blogg.no

dette er vel di bloggene jeg er innpå hver dag og leser fast som oftest, jeg er jo selfølgelig innpå andre blogger også! men dette er liksom di jeg MÅ innpå haha. Jeg tror ikke jeg har glemt noen nå, men desse bloggene er utrolig fine, fint design, innlegg som er gøyt og lese, jeg får ofte inspirasjon av desse bloggene! Ta gjerne turen innom alle sammen 🙂 er verdt det.

 

Leser du noen av desse?



 

6 kommentarer

Siste innlegg