ready for autumn

Heisann dere! Jeg er tilbake, off vet ikke hvor mange ganger jeg sier det men det går virkelig av og på her med denne elendige bloggingen min .. dagene fyker virkelig forbi når man jobber. Også har jeg ikke hatt noe særlig bra å blogge om heller og da frister det liksom ikke .. jeg har ikke fått tatt antrekk bilder heller siden det har regnet så mye, men jeg skal få tatt noen bilder denne uken håper jeg 🙂 

Jeg går allerede inn i min tredje uke i jobb siden etter ferien min .. tiden flyr avgårde, nå er jo snart høsten her også og derfor har jeg satt sammen en høst kollasj. Jeg elsker jo høsten og synst den er så forfriskende og fin hehe! Bilder jeg tar blir også utrolig mye bedre om høsten så jeg gleder meg .. håper jeg får mer inspirasjon også da. 

Ellers så håper jeg dere har hatt en kjempe fin helg, jeg og Iben har vært mye på besøk denne helgen .. både til familien hans og min, veldig koselig♥ Nå gjenstår det bare en ny jobb uke før det plutselig er helg igjen, ønsker dere en fin kveld videre også blogges vi i morgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg