SOMMERFERIE

Heisaaann vakre mennesker♥ Hvordan går det med dere? 

Nå har jeg endelig SOMMERFERIE!!!! Denne dagen har jeg lengtet så sinnsykt mye etter hahaha … siste dag på jobb i dag, en fin dag og ikke minst uke på jobb .. jeg stor trives der jeg er 🙂 Jeg tror forresten jeg har helt glemt å fortelle dere at jeg har fått meg 100% stilling i barnehagen jeg er i nå fra høsten av og hvert fall frem til jul .. jeg er så mer enn bare takknemlig, fy søren!  Folkene jeg jobber sammen med er så utrolig imøtekommende og greie .. nok en grunn til at jeg stor trives der jeg er, Jeg har virkelig stått på og utviklet meg mer og mer for hver dag som går, det har både jeg selv og andre merket, da er det vel lov til og være litt stolt av seg selv? Hehe, jeg kan hvert fall ta sommerferie med god samvittighet og glede meg til å komme tilbake i August. 

Allerede i morgen tidlig så reiser jeg, Iben og familien min til Bergen så det gleder jeg meg utrolig mye til .. men først gjenstår det å pakke mye siden jeg ligger dårlig an  .. standard meg og pakke dagen før, menmen .. jeg kommer meg hvert fall i mål. Også må jeg få ryddet leiligheten og vaske litt klær osv før vi reiser så alt dette må jeg fikse i dag! Litt greit og komme hjem igjen når alt er fikset før man reiser 🙂 

Jeg tenker og ta dere med videre utover ferien min .. jeg lover virkelig og bli bedre på denne bloggingen nå som jeg har fri!! Gleder meg til å ta masse nye bilder til dere …. Så det er bare å følge med videre her på bloggen, ønsker dere en fin dag videre også blogges vi snart igjen♥ kos dere masse i sommer og nyyyyt det. 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg