fredag og helg

Heihei, god helg til dere♥ jeg skulle egentlig ikke starte dette innlegget med å si beklager for elendig blogging for det sier jeg hele tiden .. men denne uken har jeg virkelig hatt en grunn til å ikke blogge og det er at jeg så vidt har rukket og sitte meg ned å slappe av, jobb hver dag også har det bare skjedd mye på fritiden også som gjør til at jeg ikke har brukt tiden godt nok på bloggen! Godt er det hvert fall at det er helg nå slik at jeg kan blogge litt bedre til dere 🙂

I dag så var jeg ferdig på jobb klokken 15.30 .. og nå om ikke så lenge så skal jeg og Iben en liten kjøre tur til Askvoll for og hente noe greier! Jeg elsker jo å kjøre turer når det er så fint vær ute for da får jeg skikkelig sommer følelse haha. Senere i kveld så skal jeg virkelig bare slappe godt av … det trenger jeg i dag merker jeg! I morgen derimot så blir det ikke så mye tid til å slappe av for da skal jeg se en fotballkamp sammen med Iben og noen andre også sikkert ut en tur senere på kvelden .. får se hva som skjer i løpet av kvelden. Oppdaterer dere mer på det i morgen! 

Jeg skal prøve å få tatt noen antrekk bilder til dere senere, mer blogging kommer det hvert fall senere i dag så følg gjerne med videre♥ Ønsker dere alle sammen en kjempe fin helg og NYT været som er ute nå, det er jo helt fantastisk!!!!

Processed with VSCO with b1 preset

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg