dagens antrekk

Heihei, denne dagen har så langt vært veldig fin .. jeg og Iben startet dagen med å fikse oss her hjemme også reiste vi til Naustdal for å kjøpe is hvor vi så klart spiste ved stranden, etter det så dro vi for å fiske litt i dag også i håp om å få noe fisk i dag istede siden det blåste så forferdelig i går, men der tok vi feil haha! Jeg tror det er lettere å få fisk om kveldene kanskje ? Hmm ikke godt å si, koselig var det hvert fall 🙂 På vei hjem igjen så møtte jeg en venninne for og ta noen antrekk bilder som jeg ikke ble noe særlig fornøyd med i dag pga antrekket mitt, jaja .. Tenkte å vise dere det fordi om.

Jeg skal til en venninne nå klokken 19.00 så har egentlig veldig dårlig tid på meg, skal få postet dette innlegget først! Jeg skal prøve å få postet enda ett innlegg i løpet av kvelden i dag, ønsker dere en fin kveld videre også blogges vi!

6 kommentarer

Siste innlegg