god stemning

God morgen, fine dere! Hvordan går det? En stund siden jeg har skrevet til dere nå .. off, denne bloggingen her er jo helt elendig MEN jeg skal virkelig bli bedre .. har overhode ingenting med at jeg ikke vil blogge men heller at jeg har ingen inspirasjon, så derfor blir jeg veldig glad om dere forteller hva dere vil ha mer av på bloggen 🙂

Det er så utrolig deilig med helg nå etter en fin uke på jobb så klart, men så er det jo også deilig med litt helg hihi. I går så reiste jeg og Iben hjem til meg i Florø og grillet sammen med hele familien min, vi hadde besøk fra Bergen så hele kvelden ble mer enn vellykket, satt ute å grillet, hørte på musikk, spilte gitar og bare skravlet .. god stemning med andre ord, utrolig koselig!

I dag vet jeg ikke hva som skjer, må finne på noe i solen hvert fall .. jeg ligger fortsatt i sengen og skal straks dusje 🙂 Men jeg ønsker dere en fin helg også blogges vi senere i dag, kos dere!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg