en ny uke + helgen

Heihei, og god mandag! Håper dere har hatt en super fin start på uken 🙂 Dagen min startet med jobb og etter det så var jeg innom butikken før jeg reiste hjem og handlet middag, så i dag blir det noe enkelt som pasta! Jeg har styrt på å ryddet leiligheten, vasket klær, lagt på plass klær, skiftet på sengen osv … så i dag har jeg virkelig fått gjort unna litt haha 🙂 deilig er det absolutt slik at jeg kan slappe av i kveld med god samvittighet. 

Dere har jo ikke hørt så mye fra meg i helgen, på fredag så slappet jeg bare av hjemme! På lørdag så reiste jeg og Iben hjem til familien min og spiste hjemmelaget pizza der sammen med resten av familien min, litt senere på dagen så ble jeg igjen i Florø for og være sammen med noen venninner .. vi drakk litt og bare skravlet, gud som jeg har savnet jentene mine hihi♥ skulle bare ønske hele gjengen var samlet men det er alltid noen som ikke kan og derfor må vi sette av en tid når alle har tid, en gjenforening må absolutt til. 

Nå skal jeg lage middag til Iben kommer hjem, vi blogges igjen allerede senere i dag! Ønsker dere en fin dag videre 🙂

Processed with VSCO with m3 preset

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg