inspirasjon – vår

Heisann, fortsatt god tirsdag til dere 🙂 I dag har jeg hatt min første dag i praksis på jobb, utrolig spennende men også veldig rart synst jeg .. det kommer vel til å ta litt tid før det virkelig har gått opp for meg at jeg jobber nå haha. Jeg synst det har gått veldig fint i dag, hadde oppmøte klokken 08.30 i dag og var ferdig rundt klokken 13.00 så ikke så veldig mange timer men godt nok til at jeg får testet meg selv ut litt i arbeidslivet. Det gjør så godt å få være sammen med mennesker og snakke sammen med di, er det noe jeg liker og blir fort knyttet til så er det mennesker! Jeg tror jeg kommer til å stor trives der borte for hver dag som kommer, dagen i dag har hvert fall vært super fin og det blir nok alle andre dagene også! 

Over til noe helt annet, nemlig overskriften for i dag er det jo skikkelig fint vær ute .. jeg håper på at våren kommer skikkelig nå! Når jeg skulle gå til bussen iste så var det faktisk ikke så fryktelig kaldt som det pleier å være .. det var en del vind men ikke kaldt, deilig. Tenk hvor fantastisk det blir med varmere dager og måneder nå fremover … herlig ♥

Jeg har satt sammen en liten vår kollasj til dere under her, se sååå fint ….

 ♥ 

8 kommentarer

Siste innlegg