7 morgen spørsmål

Hva spiser du og drikker til frokost?

Til frokost så liker jeg enten å lage meg gryn eller varme rundstykker med godt pålegg på, også pleier jeg å drikke melk eller juice 🙂 Til frokost i dag så spiste jeg gryn hehe.

Hvor lang tid bruker du til å finne klær om morgenen?

Off dette er så stress synst jeg .. bruker alt for lang og unødvendig tid på dette, spesielt hvis jeg skal ta antrekk bilder .. da pleier jeg alltid å finne frem dagen før, noe jeg synst at jeg sparer utrolig mye tid på! 

Når står du opp om morgenen? 

Det kan faktisk variere veldig mye, men som oftest så står jeg opp så tidlig jeg kan kun for og få noe ut av dagen .. så alt i fra klokken 10 til 12 senest!!!! hahah .. jeg er en morgen person, selv om jeg er sinnsykt trøtt så synst jeg det er koselig og stå opp tidlig også. 

Hvor lang tid bruker du på badet?

Ikke så lang tid som man skulle trodd, eller det kommer egentlig helt an på hvor mye jeg vil pynte meg .. men som hverdags look så bruker jeg alt i fra 15 minutter til en halv time, da har jeg ikke pyntet meg sånn veldig! Det er jo håret mitt som tar tid, så hvis jeg skal krølle det eller styre på med det så tar det virkelig fort en halvtime ekstra. 

Hva er det første du gjør om morgenen?

Det er å finne meg noe mat også deretter stelle meg, det hender også at det omvendte skjer .. men jeg har lært at jeg må få i meg mat først og fremst eller så blir jeg så sykt kvalm og svimmel haha! 

Er du morgen gretten?

Faktisk ikke!!! Jeg er mest glad om morgenen utrolig nok 😀 om jeg skal starte dagen min med å være morgen gretten så blir det virkelig ikke en bra dag, derfor synst jeg det er viktig at jeg har fokus på at jeg skal være glad om morgenen hehe .. 

Hva gjør deg mest glad om morgenen?

Om det er sol! Alt blir så mye bedre og da vil man liksom virkelig stå opp, sånn er det hvert fall med meg! Jeg elsker å våkne til sol♥ Det er så klart andre ting som gjør meg glad om morgenen og men mest dette hihi. 

 

6 kommentarer

Siste innlegg