bilder fra min sommer 2017

Heisann, dere! Tror ikke dere jeg har klart og blitt skikkelig syk da … så sinnsykt irriterende når jeg spesielt ikke har tid til det, derfor måtte jeg bli hjemme fra møtet i dag fordi jeg føler meg helt elendig! Resten av uken så reiser jeg uansett, kan ikke holde på å være syk nå .. off. Men la oss snakke om noe litt hyggeligere da, jeg tenkte og vise dere og se tilbake på bilder fra min sommer som var i fjor  .. det er ikke noe annet jeg gleder meg mer til enn sommer og sol, ikke minst varme! Gud så lei jeg er av dette været nå haha. Det er jo faktisk ikke mer en tre måneder til sommeren starter skikkelig 🙂 satser på at vi får en skikkelig norsk sommer, det trenger vi. Her er noen bilder fra min sommer 2017

♥ BERGEN♥ jeg elsker deg♥ Gleder meg ufattelig mye til noen fine dager i Bergen i sommer!! Se så fint da …. 

♥ 

 

17 kommentarer

Siste innlegg