By tur

Heisann 🙂 beklager for litt dårlig med oppdateringer , tok meg visst litt fri fra bloggen men det må man jo i blant. For øyeblikket så er jeg og Iben på besøk hos tanta hans, vi sitter vel en liten stund til før vi reiser hjem. I dag har det virkelig gått i ett, tidligere så fikk jeg besøk av en venninne også reiste vi videre til sentrum og såg litt i butikker og så klart kafé som vanlig, jeg synst det er så koselig og reise på kafé haha, er så avslappende. Jeg møtte også en annen venninne i sentrum så vi hang litt med hun før hun skulle på jobb, utrolig koselig dag i sentrum sammen med to fine! Når vi kommer hjem så blir det nok bare å lage noe mat og slappe av, vi blogges litt senere 🙂 kos dere!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg