storhandel og shopping

Heihei, tenkte bare og oppdatere dere litt igjen 🙂 jeg må bli flinkere med denne bloggingen og jeg har jo faktisk blogget før i dag også tenker jeg at det kommer ett innlegg senere i kveld også! Er ikke nødvendigvis så veldig interresante innlegg som kommer og derfor trenger jeg masse tips fra dere!! <3 men så klart er alt bedre enn ingenting.

Vel, akkurat nå så slapper jeg av i sengen siden jeg er så sinnsykt trøtt haha .. trenger bare å hvile litt så er jeg mer våken og det føles mye bedre. Jeg har kost meg kjempe mye idag med å passe tanteungen min, gleder meg allerede til neste gang. Savner hun allerede haha.. Etter jeg var ferdig og passe hun så dro jeg ned til sentrum og møtte en venninne også kjøpte jeg litt sminke som jeg trengte, ord kan ikke beskrives hvor utrolig digg det er med ny sminke!!! Hehe. Og for ikke så lenge siden så var jeg og Iben og handlet inn en del mat slik at vi har for en stund, det er skikkelig smart for da sparer vi veldig mye penger har vi merket haha.

Jeg skal straks hoppe i dusjen så får satse på jeg våkner litt mer da, pizza blir det til kvelds også skal jeg kose meg foran TV skjermen med mye gøy! Skikkelig slapp kveld før det blir en litt tyngre dag i morgen siden jeg skal ut. Skal ta 20 års feiringen min i morgen og det gleder jeg meg så mye til! Nå runder jeg av her, håper dere får en kjempe fin kveld videre så blogges vi straks igjen :-*

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg