yesterdays outfit

Heihei, god søndag!♥ Hvordan har helgen deres vært? For ikke så lenge siden så fikk vi besøk av familien til Iben og det var kjempe koselig, kake og brus ble det også hihi .. not bad. Jeg koste meg hvertfall! Vel, nå er det jo blitt søndag allerede og jeg har akkurat satt meg ned i sofaen etter vasking av klær, rydding av leilighet osv .. alltid godt og få gjort noe slik at man blir fornøyd etterpå, da kan man slå seg litt ekstra til ro. 

Nå skal jeg hoppe i dusjen også bare slappe helt av med handball kamp på tv og deretter farmen, antrekk for i går ser dere rett under her 🙂 Jeg ønsker dere en super fin søndag videre♥

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

 

8 kommentarer

Siste innlegg