fantastisk vær og helg

Yo, vakre dere. Hvordan har dere det? :-))) VEL, IDAG SÅ skinner solen som bare det ute, og det er faktisk ikke så SYKT kaldt ute heller, hvor digg er ikke det? jeg har enda ikke komt meg ut av huset for å nyte dette været, var bare ut forbi døren og sjekket hehe ..  og vet ikke hvor langt jeg får komt med tanke på at jeg har T I D E N E S mensensmerter, shit altså .. jeg har ikke sovet i hele natt fordi dette har vært så forferdelig, jeg kødder ikke når jeg sier at det føles ut som jeg får ti tusen kniver i magen, holy .. jeg tror jeg må få byttet ppiller? For jeg har aldri hatt så mye smerte før jeg begynte på disse ppillene, og di har jeg nå brukt i sikkert 4 måneder .. så må vel bestille meg en legetime og forhøre meg om dette er normalt, hmm .. har nettopp fått i meg 2 ibux nå så håper det hjelper litt på hvertfall. 

Meeeen uansett, planene for dagen blir ikke stort .. tenker og kanskje farge håret mitt – IGJEN, for siste gang!!! Isåfall så kommer bilder ut på bloggen senere. Også får jeg besøk av min kjære, så blir en koselig helg, og bedre blir det når været er amaziiiing. Jeg ønsker dere hvertfall en strålende fin helg, også blogges vi senere <3 

Processed with VSCO with b5 preset

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg