En ny start

Heihei 🙂 hatt en fin start på uken? Idag er det jo selveste skolestart for mange av oss .. Hardt men sikkert deilig og komme inn i rutiner igjen? Så til dere som kanskje ikke ble så veldig fornøyd med forrige skoleår, kanskje dere kan nå starte på nytt? Og gjøre ting enda bedre enn det som dere allerede har gjort? Jeg går nå ikke på skole, ikke enda hvertfall, jeg skal jobbe opp og tjene meg en del penger. Det er søren meg ikke lett å få seg noe jobb altså!!! Men viktigst av alt så må man STÅ PÅ, og være positiv, for det ordner seg alltid, vet dere. Hvertfall, hvor forbanna typisk er det ikke at fin været kommer NÅ!? Det var jo det jeg sa her for litt siden, at fin været kommer når folk begynner på skole og jobb igjen .. Hahahha. Men gøy er det jo og, så klager ikke. Ønsker dere hvertfall en kjempe fin mandag og uke, også må dere ha fine dager på skolen og jobb.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg