Så spontant – SVERIGE NEXT

Haaaalloooo skjønninger 🙂 GJETT hvor jeg er på vei nå da??? Sverige HAHAHAHA, så utrolig spontant, men dette blir gøy azz. Jeg dro faen meg ut døren uten og si fra til mamma og pappa at jeg skulle reise, så gira er jeg 😀 off, ringte de rett etterpå da, tror de ble like sjokkert som meg, hehe. Going to miss them so much 🙁 Men på tide og komme seg vekk litt nå kjente jeg .. Så dette skal nytes hvertfall. Jeg glemte selvfølgelig kameraet mitt hjemme, men da bruker jeg heller mobilen til å ta bilder 🙂 for bilder må vi ha, hehe. Men vi blogges snart igjen, from sweeden <3

6 kommentarer
    1. Elsker korleis du tørr og være deg sjølv ^^ Du er eit fantastisk menneske Camilla! <3
      Yeah, eg har ein såkalt "crush" på deg... 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg