Tips til må gjøre video?

Hellåå.

Jeg tenker faktisk og sette igang med en ” må gjøre video” her på bloggen, jeg tror faktisk aldri at jeg har hatt det før? hmm. Også er det jo gøy for dere lesere og se på, jeg synst hvertfall det er kjempegøy og se på, på andre sine blogger og youtuber .. Så hvorfor ikke gjøre det? 😀 Jeg har klart og få med min kjære bror på dette, så dette kan virkelig bli utfordrende, hvertfall for hans del hahaha .. Men jeg gleder meg, bare håper jeg klarer og få han med meg på det. 

Så da er det bare og komme med tips til hva vi kan gjøre, KJØR PÅÅÅ <333

 

13 kommentarer
    1. 1. Rape ti ganger
      2. Synge bæ bæ lille lam med mel i munnen
      3. Send snap til din siste ex-bf
      4. Ta fem armhevinger
      5. Shot tran om du har, eller shot rein saft

    2. Ring til ein Random person
      Gå på Amfi og gi folk ein klem og gi dei eit komplemang
      Syng 30 sek av favoritt sangen din
      Fall rett framfor 10 personer
      Snakk om et Random tema til ein gutt på din alder
      Gi tamponger til to personer som du går forbi
      Chubby bunny
      Gå på ein butikk pg spør om dei kan sponse deg med noko sia du er ein blogger

    3. Før eg gir deg nokre utfordringa vil eg gjerne si til deg camilla, at du sprer sånn glede, kver gong eg les bloggen din kjenner eg at eg blir varm i kroppen. Den varmen er den gleden du sprer 🙂
      Jeg utfordrer deg til å:
      1. Fortsette og spre positiv energi blandt deg og dine medmennesker 🙂
      2. Gå på døren til noen å snakke om trua di, kva du meinar om jesus vår frelser osv.
      3. Halde ein livestream for dine lesera, du kan spille spel, snakke om livet eller gjøre eit eller anna, ja det hadde vært tøfft 😉
      4.fortsett å blogge!!
      Håper du tar utfordringane, om du gjør det, vil eg at du skal vite at eg set veldig pris på det! 🙂
      God bedring
      – Lucas

    4. Smink hverandre i blinde
      Spis en stor skje med kanel
      Se hvem so klare å spise en banan først
      Ring moren din og sier du er gravid

    5. – gi hverandre en matbit, altså personen som skal smake må ha bind for øynene.
      – spise en skje med sukker
      – duppe hele fjeset ned i mel

    6. Takk for at du lager en slik video! Veldig gøy for oss faste lesere!
      Her er mine Må gjøre utfordringer:
      Si til foreldrene dine at du er gravid, og filme det (prank).
      Ta en tampong i munnen og drikke 0,5L vann.
      Spise en hel agurk på ett minutt.
      Bade i sjøen!
      Det var alt jeg hadde. Lykke til! 🙂
      Hilsen Ellioth.

    7. jævlig latterlig at persona skal gi seg ut for å vere meg og skrive stygge kommentara. blir faktisk lei meg på du som gjør det sine vegner. synd at livet ditt suge så jævlig at det er sånne ting du tar deg til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg