jeg trenger hjelp

Processed with VSCO with m3 preset

Heisann, dere 🙂

Nå har det seg sånn at jeg trenger hjelp av dere, jeg trenger nemlig hjelp til hva jeg kan blogge om, for helt ærlig, så står jeg helt fast, og det er jo ikke noe særlig gøy.. jeg har virkelig null inspirasjon, og hadde derfor håpt på at dere kanskje hadde noen tips på lur? hehe. Jeg hadde hvertfall satt veldig stor pris på det. Kom gjerne med tips til hva dere vil ha mer ut av her på bloggen, så skal jeg se hva jeg får til. 

 

3 kommentarer
    1. hei takk for at du spør leserne om hjelp det er alltid hyggelig så får vi det vi vil
      du kan
      laste opp mer på youtubekanalen din
      blogge om rommet ditt, kanskje legge ut en room tutorial på youtube
      blogge om synet ditt på politiske saker
      det var det jeg kom på lykke til
      hilsen Ellioth

    2. Videoblogg, er så kjekt når du lager dem:D
      – Video der du retter håret ditt, sminker deg, eller film hva du gjør iløpet av en dag :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg