min konfirmasjon

wow, som tiden flyr .. det er allerede 2-3 år siden min konfirmasjon, den dagen som er så stor, den dagen da man plutselig er blitt voksen, og ikke minst den dagen som er å mimre tilbake til, og som virkelig er minne for livet. Jeg husker den dagen så godt, alt ble plutselig så spennende, mye følelser frem og tilbake, husker jeg gruet meg veldig, veldig mye .. spesielt til det som skjedde inne i kirken. Men gud jeg savner det da. Bladde meg igjennom albumet på macen, hvor jeg blandt annet fant mange bilder ifra konfirmasjonen min, en fin tid var det !

<3

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg