mine beste bloggtips

1. STORE, FINE BILDER

– Når man publiserer ett innlegg på bloggen så er bilder ett must, hvertfall hos meg .. Og da liker jeg store bilder hehe. Når man laster opp ett bilde så kan man jo velge hvor store bildene skal være, og det kommer jo også an på hvilken design man har, på det designet som jeg bruker så laster jeg opp bildene så store som 900px. 

Og jeg elsker lyyyyse og flotte bilder. Når jeg tar bilder så prøver jeg å ikke bruke blitsen, også prøver jeg og ta bilder på lysere steder .. da blir bildene automatisk lyse og fine.

2. ENKELT BLOGGNAVN

– Når man har en blogg med ett langt og vanskelig navn som for eksempel ” 123beautyfashioncamillasliife.blogg.no” så kan man ofte slite med og få lesere .. og det er ikke så veldig gøy. Jeg selv har ikke ett sinnsyyykt lett bloggnavn liksom, men jeg fikk denne bloggen for noen år siden .. og da var det jaggu ikke mye bloggnavn som var ledig .. #fuckit. Istede for ” camillasliife” så skulle jeg egentlig kalle bloggen for ” camillaahb.blogg.no”

3. SKRIVE RIKTIG

– Når man har en blogg, og skal skrive innlegg .. så er det viktig og skrive riktig, altså ikke sånn at det blir mye feil stavinger og slikt .. det vil jo selvfølgelig bli litt, jeg kan ikke garantere dere at jeg er så jevlig flink der selv, liksom. Så det er viktig og huske på rettskriving, altså stor bokstav, bruk punktum, og komma og ungå skrivefeil.  :):):):):):)<33333

5. LYST OG FINT DESIGN

– Når jeg skal inn og lese en blogg, så er lyst og fint design, og ikke minst ryddig, det første jeg ser etter! Blogger med knall rosa bakgrunn, svart motiv, og uryddige tekster klikker jeg meg ut av med en gang, jeg takler det ikke hahaa :-(. Så det som skal til for meg for at jeg skal lese en blogg er en lys og fin bakgrunn, med lyse motiver og ryddige tekser, da liker jeg meg. 

5. SMIL

– En ting som får meg interresert i blogger er en smilende blogg, ikke en som bare er sur og gretten .. da blir jeg negativ, man merker veldig godt om personen bak innlegget smiler eller ikke. Man blir bare automatisk i bedre humør av og lese blogger som smiler, det hender jo alltid selvfølgelig at man har dårlige dager og slikt .. det har jeg jo selv, men som oftest så er jeg smilende 😀 hihi. 

6. SKRIV NED BLOGGIDEER

– Jeg bruker notatene på mobilen min til og skrive ned noen blogg tips til meg selv, slik at det skal bli litt enklere for meg og blogge. Jeg skriver ned ting som jeg vil blogge om, slik at jeg ikke skal glemme det .. Og på den måten når det kommer til og notere ned, så har man alltid noe og blogge om! 

Håper mange av dere likte tipsene♥ og masse lykke til videre med bloggingen!! 

Dere kan gjerne legge igjen blogg linken deres i kommentarfeltet!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg