Leo’s lekeland

Heiheeei igjen 🙂 hvordan går det?

Kom inn døren for en stund siden, vi har nemlig vært på lekeland her i Bergen, var faktisk ganske kjekt, er lov og være litt barnslig iblant 😀 eller hva? Joda, det er lov det .. Hehe. Jeg og ungene hadde det hvertfall super duper gøy! Mye latter ble det no hvertfall.

Litt av en treningsøkt azzz .. Jeg måtte hoppe rett i dusjen når jeg kom hjem liksom, tror jeg slet meg selv ut mer enn det jeg trengte, menmen. Sånn det skal være ! Jeg koste meg. Men nå må jeg løpe, skal ut en tur her i Bergen med mamma .. Tror det blir kjempe koselig, jeg. Her er hvertfall noen bilder jeg tok underveis fra dagen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg