morgen menneske

God morgen, kjære lesere! Hvordan har vi det? 🙂

Vel, jeg kan ærlig innrømme at jeg er ett morgen menneske, jeg har absolutt ikke noe imot og våkne og stå opp tidelig .. Jeg elsker det faktisk! Nettopp fordi at da får man faktisk hele dagen, og ikke minst noe UT av dagen, er jo ikke så gøy å sove vekk hele dagen .. Jeg blir så sur på meg selv jeg, når jeg har sovet vekk hele dagen, da kan jeg like gjerne bare drite i å stå opp, for da er jeg faktisk så forbanna !! Og en sint Camilla er ikke trygt, hehe 🙂

Hvertfall, så må dere skjønne leserene mine ha en riktig fin dag, og ikke minst uke! Ny uke med nye muligheter, vet dere, woho. Ha en kjempe fin dag, så blogges vi snart 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg