DENNE DAMA HER

… HUN ER FAEN MEG RÅÅÅÅ! Jeg kan ikke få sagt de nok hvor forbanna rå Kristin Gjelsvik er .. som styrer bloggen styleconnection som dere kan finne HER . Hun er en fantastisk dame som VET hva hun skal si, og som overhode ikke er redd for og si hva hun tenker og mener, og det er nettopp derfor jeg undrer denne damen så til de grader. Hun er mitt forbilde, det er sikkert og visst. 

Jeg kan ikke gjøre noe annet enn og dele denne videoen her, jeg kunne heller ikke fått sagt det mer om hvor jævlig enig jeg er angåede dette med å forrandre på kropp og alt annet, det er jo så siiiiinnsjukt med kroppspress i dagens samfunn, ALLE må forrandre på trynet sitt, kroppen sin, OG SÅ VIDERE ..  eller så er de ikke bra nok :pp halloo?! jeg har sagt det før, og sier det igjen .. Dere alle er nydelige AKKURATT sånn som dere ser ut, ikke forrandre dere fordi andre ikke liker hvordan du selv ser ut, eller bare fordi du ikke føler deg bra nok, for jo, du er bra nok, uansett hva. Det må dere søren meg huske på .. Hvordan hadde verdenen vært om ikke plastikk kirurgi hadde fantes? Hva hadde folk gjort da? Det er virkelig noe jeg lurer på, hehe. 

Jeg skal ikke stå imot med at jeg ikke har hatt lyst til og forrandre på noe med kroppen min, for jo, det har jeg. Jeg har jo selv tenkt tanken på og forrandre på meg, men hvordan kan jeg da bli ett forbilde for andre? Skal de gjøre samme greia fordi jeg har gjort det? Neineinei, det er ikke sånn ett samfunn skal være i det hele tatt. Altså .. Jeg er jo selv ikke fornøyd med hvordan visse ting på kroppen min ser ut .. jeg vil for eksempel fylle på brysta mine .. noe som jeg sikkert kommer til og gjøre en vakker dag, akkuratt det og ta silikon har jeg ikke noe imot, og skal heller ikke si noe på det ..  så lenge det ikke blir alt for drøyt og svært, for det ser jo faktisk helt innforjævlig ut. Men når man skal drive og ødelegge hele trynet sitt med sprøyter og nåler overalt og se helt jævlig ut til slutt, så er det virkelig på tide og tenke seg om noen ganger 🙂  Vel, jeg er heller ikke fornøyd som for eksempel hvordan nasa mi ser ut, den er ikke perfekt den, men fuck it, jeg vil heller være naturlig og fin, enn å gå rundt og være unaturlig og ekkel. Og hvis jeg skal sitte her og dikte opp alt jeg ikke er fornøyd med og vil forrandre på så ødelegger jo det selvtiliten helt, så det går ikke. Det er viktig og like seg selv for akkuratt hvordan man ser ut, vi alle sammen er nydelige bare ved å være helt naturlig som vi er født. 

Ta en titt på denne videoen! 

13 kommentarer
    1. Vil ikke du selv si at du er ganske opptatt av hvordan kroppen din ser ut ? På bildene dine på Instagram vil nå jeg ærlig innrømme at du er veldig på å vise frem kroppen din fra “rett” side, slik rumpen ser større ut, kroppen i fin form osv? Det er kroppspress;-)

    2. Anonymus: hahaha, jeg har da aldri sagt at jeg ikke er opptatt av hvordan min egen kropp ser ut , kjære deg 😉 det tror jeg vi alle sammen gjør, skjønner du. Så flott at du følger med på bildene mine på Instagram da, hihi.

    3. Morsomt at du som redigerer rumpen din slik at hele bilde nesten er skeivt, legger ut et sant innlegg, hahaha!

    4. Anonym: Morsomt at du som kommenterer ikke TØRR å skrive hvem du egentlig er, så derfor begår du deg utpå å være ” anonym” tøff må jeg si azzz. Hahahaha du måtte bare komme med denne sant? :-* funny.

    5. Er ikke det LITT fail av deg å legge ut dette når du selv redigerer alt du legger ut? Alle som ser deg in real life kjenne ikke deg igjen – for ikke en gang rompen din er lik en eneste dag på insta feks. Syns du heller bør ta tak i deg selv før du velger å legge ut noe slikt som dette, for det beskriver jo deg på mangen måter..

    6. Til og med enkelte av bildene som du legger ut og utgir for å være deg – er bilder du har tatt fra we heart it..
      Om ikke det er dårlig forbilde, så vet ikke eg.

    7. Martine: hahahaha du skal no gi en god faen i hva jeg gjør og ikke, vel? Latterlig :-)))) legg deg heller opp i dine egne problemer og feil, istede for mine, GUD for ett kjedelig liv du må ha da, er det ikke litt skremmende?:o

    8. Martine: er det ikke LITT fail av deg å legge seg opp i mine ting? Hehe. Minste du skal bry deg om er meg og hva jeg gjør og ikke, hva vet du om jeg redigerer alt jeg legger ut? Herlighet, få deg ett liv istede for å rakke ned på andre. Fint at du ser etter feil på meg da, sånn vi liker det, Hæ? 🙂 off.
      Er det noen som virkelig skal ta tak i seg selv så er det søren meg DU, fyfaen. Du som bør ta tak i deg selv før du i det hele tatt poster en så latterlig idiotisk kommentar som dette, beskriver jo deg på mange måter dette også, kjære deg! Spar deg for kommentarene dine, finn heller feil på deg selv, virker ikke som du er så særlig fornøyd med deg selv, siden du rakker ned på andre!

    9. Syns egentlig du ber om at folk kritiserer deg når du legge ut det her på bloggen din, mens instaen din flyter av bilder som ikke er deg, og redigert så hardt at flere bilder er skeive. Altså – alle vet at du sliter litt, men det blir for dumt.

    10. Anonym: Hehe, dette er trossalt mitt liv, og mine valg og det er eg som skal trives og vere fornøyd, så koffor skal eg bry meg om din meining om mine handlinger? Siden du har så sterke formeininga om mitt liv og mine valg, så burde det vere noke gale, ettersom du faktisk må ta deg tid til å klage på andre sitt liv, haha ganske morsomt i grunn!

    11. Du komenterer jo like frekt tilbake, og bruka like masse tid å svare på kommentarene deira som dei bruka å skrive dei.. Så du går liksom i mot det du sjølv skrive. Og når du legg ut store dela av livet ditt på nett, burde du vere forberedt på at folk legg seg oppi d

    12. Ingen som sier du må bry deg om andre sine meninger, men er vell litt optimistisk å forvente at ingen kom til å si noe på at du redigerer kroppsdeler og legger ut bilder som er ikke er deg?
      Når en deler livet sitt på nett kan man ikke forvente bare gode tilbake meldinger, folk vil si meningene sine. Du hiver deg i personangrep og sier folk ikke har et liv, at de har dårlig selvtillit etc etc fordi de yter sin mening – er det meir rett enn at folk sier meningen sin om dine redigerte bilder?
      Ingen som hakker på ditt personlige liv her? Mens det gjør du på andre sitt.
      Så om noe er mobbing her så trur eg du faller litt lengre ned enn det andre som er skrevet her.
      Foreslår egentlig at om du ikke vil ha andre sine meninger om ting som blir lagt ut så bør du stenge kommentar feltet ditt.
      Ha en fin dag videre Camilla, og håper du ikke tar deg nær av det eg skrev – men heller tar det til deg som på en vennelig måte.

    13. Når du sjøl velga å dele bilde offentlig på insta der du har redigert rumpa di, synst ikkje eg at folk blanda seg i livet ditt når dei kommentera det. Men såklart, om du vil redigere bildene dine e jo det ditt valg, men blir feil å skrive et heilt innlegg om at alle er fine sånn di er osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg