FINALLY 18

Wow, det har ikke gått helt inn for meg enda, men endelig er dagen min komt som jeg har ventet SÅ ufattelig lenge på hahhaha, jeg er 18 :DDD wohooo så fantastisk ? Gud så rart, men så gøy hehe. Jeg har alltid vært den i vennegjengen som aldri kan dra på byen fordi jeg ikke er gammel nok, og DET suger skal jeg love dere 🙁 så nå blir det noe helt annet. Jeg gleder meg hvertfall til første dagen på byn, og ikke minst til jeg kan kjøpe min EGEN drink håhå, det tror jeg må være noe av det gøyeste.

Så det neste jeg skal sette fokus nå er LAPPEN !! Jeg gleder meg. HA EN STRÅLENDE FIN DAG, mine gode lesere :-*

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg