spørsmål

Heisann 🙂 her kommer siste del av challengen, det ble veldig mye spørsmål til slutt såg jeg, menmen .. her har dere hvertfall siste. 

73. Antrekk du trives godt i?

– Det kommer egentlig helt an på, men jeg trives jo veldig godt i treningsklær da. 

74. Den perfekte vertinnegaven er?

– Blomstrer :-DDD

 

75. Tre plagg som er verdt en investering?

– hmm .. 

 

76. Kunne du vært med å planelegge et bryllup?

– Det kunne jeg så absolutt,  jeg synst faktisk det virker kjempe gøy å planlegge et bryllup:-) 

 

77.  Noe du elsker? 

– Å kjøre bil hahahah, jeg synst det er så koselig jeg? 

 

78. Et godt råd mot bekymring? 

– Jeg har lært en ting, og det er at man må ta ting som det kommer 🙂 Og akseptere det at det er mye man ikke kan kontrollere, det vil ta alt for mye tid og energi ved å prøve å kontrollere det. Så mitt råd til bekymring er å faktisk ta ting som det kommer. 

 

79. Tips på en dårlig hårdag?

– Sette det opp i en donut. 

 

80. Hvilke neglelakkfarger velger du?

– Rosa, rød, fersken farger. 

 

81. Tips til å friske opp hjemme?

– Nei altså, jeg tenker friske blomstrer? og bare sånne helt enkle ting .. 

82. Nevne tre ting som er viktig når man har gjester på middag?

– Slappe av, litt musikk i bakgrunnen, vin? hehe. 

 

83. Inspirasjon til matlaging?

– matbøker, eller? 

 

84. Hvordan organisere klesskapet?

– Etter kategori tenker jeg da. 

 

85. Hvor handler du gjerne billige plagg?

– H&M. 

86. .. Dyrere plagg, men overkommelig med litt planlegging?

– Jeg er faktisk ikke den typen som liker og handle noe særlig med dyre klær. 

 

87. .. Og om du skulle investert mye i et plagg?

– hmm, usikker. 

88. Antrekksinspirasjon?

– Pinterest, weheartit, blogger. 

 

89. Inspirasjon til interiør?

– Det samme som jeg skrev over. 

 

90. Oppskriften på den perfekte jentekvelden er?

– Snakke, masse latter, spill, mat, og bare god stemning rett og slett 🙂 

 

91. Et uforglemmelig reiseminne?

– Det må bli Bulgaria turen som var for 2-3 år siden .. shiit, det savner jeg faktisk såå masse ! 

 

92. Hva er ditt beste tips for å leve på (og holde) et budsjett?

– Mitt beste tips for og leve på er å ikke bruke unødvendige penger på noe som man ikke trenger i det hele tatt .. bruk heller penger på noe man trenger, det er hvertfall mitt tips da 🙂 

93. En god bok?

– Regines bok, herlighet for en fantastisk fin bok, men samtidig så ufattelig trist. Noen som har lest den?

94. Et sitat du liker?

– 

 

95. Tre skjønnhetsprodukter du er avhengig av?

Pudder, mascara, og rouge. 

 

96. Noe som irriterer deg? 

– Folk som ikke klarer og oppfører seg og som er dritt mot andre :-))))))))))). skjerpingzzz.

 

97. Reisetips?

– Jeg har faktisk ingen reisetips. 

 

98. En låt som alltid gjør deg glad?

– Danza kudoro faktisk, den blir jeg alltid så glad av! sommer sangen dette her hihi <3

99. Har du instagram?

– jepp, camillaahb heter jeg 🙂 

100. En hobby du kunne tenke deg å prøvd?

– hmm, klatring kanskje? selv om jeg har tiiiidenes høydeskrekk da.  

 

 

4 kommentarer
    1. Du er utrolig vakker! Jeg syntes også det virker veldig gøy å planlegge et bryllup! Men igjen, for en flott jente du er 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg