på en skala fra 1-10

TEMA : PÅ EN SKALA FRA 1-10 .. ( spm 66-72 ) 

 

66. Hvor god er du på å shoppe?

– Der ligger jeg sånn midt på treet, så jeg vil si en 5-6ér kanskje? hehe. 

67. .. Lage mat?

– Jeg er faktisk ikke så verst her altså, jeg må bare få litt mer troen på meg selv når det kommer til å lage mat selv, hahahha. Så en 5. 

68. .. Bake?

– Jeg er ikke så flink til å bake .. gjør det så sjeldent, men kanskje en 5 her også. 

69. .. synge?

Jeg synger heeele tiden, uansett om det er i dusjen, hjemme, hos venner, i bilen osv .. jeg elsker å synge, men om man er flink er jo en annen ting 😀 jeg sier 4 hahhhaha. 

Processed with VSCOcam with b1 preset

70. .. Reise?

– Her må jeg si en 6-7 er. 

71. .. Fortelle vitser?

– ha ha ha, jeg forteller så og si aldri vitser .. isåfall så gir de ikke mening, så 1. 

72. .. Ta bilder?

– Jeg tar bilder hveeer dag, uansett om det er med kameraet mitt eller mobilen, så her må jeg faktisk si en 10 er hehe 🙂 

 

4 kommentarer

Siste innlegg