spørsmål, del 1

Helåå ! 🙂 Nå tenkte jeg og kjøre i gang med en spørsmål challenge, jeg kommer til og dele det opp i 3 deler siden det er 100 spørsmål til sammen  .. Og da kommer det nok en video iløpet av challengen hvor jeg svarer på resten, høres det bra ut? SÅ da er det bare og kjøre i gang. 

 

1. Hvem er du?  

– Veldig kort fortalt, mitt navn er Camilla, 17 år og kommer fra Florø. Blogger. 

2. Hvis du kunne bo hvor som helst i hele verden, hvor ville det vært?

– USA tror jeg 🙂 eller australia. 

3.  Siste filmen du så?

– New Years Eve faktisk haha. 

4. Siste låt du hørte på?

– Let it go, med James Bay. 

5. Hvor var du sist ute å spiste?

– Nei gud, det husker jeg faktisk ikke .. er ikke så ofte ute å spiser, men det må vell ha vært på maccern i Bergen hehe. 

6. Favorittserie på TV?

– One tree hill, Home and away, Pretty little liars. 

7. På søndager gjør du helst?

– Trener, blogger, spiser, slapper av. 

8. Ditt første kjæledyr?

– Pusekatten min. 

9. Når har du bursdag?

– 12. januar, wiih ikke lenge igjen nå <333

10. Morgen eller kvelds person?

– Ehm, både og .. men kanskje mest morgen? nei jeg vet ikke. 

11. Kresen som barn?

– Nei, overhode ikke. 

12. Noengang kjørt motorsykkel?

– Nei, det tror jeg ikke .. men har lyst på lappen til lett sykkel azzzz. 

13. Potetgull eller smågodt?

– smågodt ofc. 

14. Hva slags farge er det på soveromsveggen?

– Hvit. 

15. Grønne fingre?

– HÆ?

16. Hvis du skulle spist middag med en kjent person, hvem ville det vært?

– Ahh så vanskelig da .. men kanskje med justin? hmm, veldig vanskelig spørsmål det der. 

17. Hva gir deg nostalgi?

– Jul, barndommen .. 

18. Favoritt bloggpost?

– Denne “♥ ” 

19. Samler du på noe?

– Nei, men jeg samlet på frimerker før hahahha. 

20. En bra konsertopplevelse?

– Miley Cyrus ?

21. Hvem i Spice Girls var du?

– Jeg er ikke så kjendt til di jeg 🙁 

22. Tattovering?

– Nop, men jeg har veeeldig lyst på sleeve tatovering, så det kommer jeg nok til og ta en vakker dag hehe. 

23. Parfyme for dagtid?

– Jeg har egentlig ingen faste nå lengre, men før brukte jeg jennifer lopez sin parfyme som di nå ikke selger lengre på butikken, faaaen. 

24. Parfyme for kveldstid?

–      ^ 

25. Beste høytid?

– soooommer garantert. 

26. Sommerdrink?

– Strawberry daiquiri elleeer mohito hihi. 

27. Vinterdrink?

– vet ikke. 

28. Favorittfag på skolen?

– Det var engelsk. 

29. Verste fag på skolen?

– MAAAATTEE. 

30. Hvor slapper du av?

– i skogen. Neida, hjemme, hos venner. 

31. Har du gjort noe romantisk? 

– Ikke enda hehe, den tid kommer :-)))))) 

32. Har noen gjort noe romantisk for deg? 

– Neinei

33. Et sted du har vært, som du aldri hadde trodd du skulle?

– syden .. grunnen til det er fordi jeg hadde aldri trodd jeg skulle få mamma med meg opp i fly. 

34. Villeste hårfrisyre?

– usikker 😮 

35. Hva synes du er undervurdert?

– vaanskelig. 

36. Eller oppskrytt?

– TV.

37. Hvor ønsker du å reise i Norge?

 – Til Oslo faktisk haha, jeg elsker å reise dit, jeg. 

38. Hvis du skulle investert i et plagg for høsten, hva ville det vært?

– En ullkåpe kanskje? 

39. Har du møtt en kjendis?

– Jaaa, MILEY CYRUS

40. Hva gjør deg glad?

– Folk som hjelper andre, julen, venner, familie, reising .. det er så mye det 😀 hihi.  

41. Popcorn på kino?

 – jaaa.

42. Favorittdessert?

 – Riskrem? hmm. 

43. Det beste med våren?

 – Alt blir grønt. 

44. ..Sommeren?

– Ahh .. sommer kveldene som varer til langt på natt, varmen? mye reising. Alt er liksom så bra med sommeren, så blir vanskelig og bare velge en ting 🙁 

45. ..Høsten?

 – Fargene garantert. 

46. ..Vinteren?

 – Jul, snø og slalom.

47. Hva slags stil vil du ha hjemme?

 – Da vil jeg nok ha det lyst og fint ! Det synst jeg er så enkelt og fint 🙂 men det vil tiden vise seg når jeg flytter for meg selv. 

48. Hverdagshelter fra kjøkkenet?

– usikker.  

49. Når du skal lage en enkel middag, lager du?

– Pasta, pizza, taco osv.  

50. ..Og et festmåltid?

 – hmm. 

Vel, dette var del 1 av challengen, i neste del så kommer det en ” would you rather “. Så stay tuned daa 😀 vi blogges. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg