her kan dere finne meg

Heihei! 

I dette innlegget så har jeg samlet sammen alle stedene på sosiale medier hvor dere kan finne meg ..  dere må gjerne legge igjen deres brukere også, så tar jeg nok turen innom 🙂 

FACEBOOK 

Dere kan like facebook siden til bloggen min HER . 

INSTAGRAM

På instagram så heter jeg camillaahb og publiserer så og si bilder hver dag! 

SNAPCHAT

På snapchat så heter jeg camillaberg, det er ikke sikkert jeg kommer til og godta her, but who knowzzzz :-))))))

Vel, dette var vel egentlig di stedene hvor dere kan følge meg .. jeg har flere brukere på forskjellige apper som wehearit, pinterest, osv, men der er jeg ikke så veldig flink å oppdatere, også bruker jeg det vel egentlig bare som inspirasjon hvor jeg finner bilder haha! Så da er det sikkert like greit at jeg ikke tar det med 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg