guess what

Heheee .. tro det eller ei, men jeg klarer meg faktisk talt ikke uten ” camillasliife.blogg.no ” :ppp this is me, and it will always be. Hele livet mitt ligger jo innpå her. 

Vel, så lenge klarte jeg meg  .. 1 fuckings dag, jeg fikk overhode ikke sove inatt .. tenkte kun på dette med bloggen, om jeg skal beholde den eller ikke, og JO, visst faen skal jeg beholde den hehe:-))) men det hjalp faktisk, virkelig .. det å bare være for seg selv og tenke litt, det hjelper, utrolig nok. SÅ nei, jeg kommer ikke til og slette bloggen .. den skal jeg beholde, jeg hadde nok bare gjort en stooooor feil om jeg faktisk hadde tatt det valget.

Okei greit, det er faktisk sinnsjukt med jobb og ha en blogg .. det mener jeg, det vet vel dere som har blogg selv? man må faktisk oppdatere så og si hver eneste dag, og ikke bare en gang om dagen, men hvertfall 3, det mener jeg .. man må ha bilder og blogge med .. noe som jeg har lite av nå for tiden, som suuuuger, men det kommer seg vel etterhvert håper jeg! Og pluss at man må publisere gøye og interresante innlegg til dere lesere .. hva er vel ikke gøyere en det hææ? Også må man jo ha noe og skrive om også, og det er jo ikke alltid man har det, som gjør at man bare blir helt oppgitt på hele greia. Og da blir man jo automatisk sliten og lei, og begynner og vurdere om man i det hele tatt skal beholde på en blogg? Jeg hadde faktisk aldri trodd at det kom til og bli så mye styr og ikke minst såååå slitsomt, men der tok jeg jammen meg feil 🙂 

Men alt i alt, jeg har bestemt meg, jeg kommer IKKE til og slutte, jeg skal beholde på min kjære blogg .. og på dere fantastiske lesere som gjør dagene mine bedre med så mange fine og gode kommentarer, ♥ tusentakk ♥, jeg setter enormt stor pris på det og dere, det må dere vite, love you all ♥ kom også gjerne med kommentarer på hva dere vil ha mer innlegg av? det hadde jeg hvertfall satt kjempe stor pris på! 

 ♥ ♥ ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg