TING DERE IKKE VISSTE OM MEG

– Jeg kan faktisk være en veldig sta person til tider, men det hender heldigvis ikke så ofte hehhe. 

– Jeg hadde ikke trodd at jeg kom til og si dette, men jeg er helt forbanna elendig til å svømme HAHAHA !!! shiit så gale da. 

– Jeg kan bli veldig fort sint, og når jeg først er sint så er jeg virkelig forbanna haha, so do not mess with camzzz ;;

– JEG ELSKER UNGER, virkelig, er det noe jeg virkelig elsker så er det unger. Gleder meg nesten til og få min egen hehhe. 

– Jeg er ganske så paranoid, at det gjør meg helt forbanna GAL .. det må jeg slutte med :-)))))

– Jeg elsker frukt, tror jeg spiser frukt 5 ganger for dagen minst, SÅ GODT ER DET. 

– Jeg blir veldig fort glad i folk, og gjør alt for de for at de skal få det bra! det er viktig.

– Jeg hater egentlig høyden min, jeg synst ikke det er fint å være så lav faktisk .. jeg vil heller ha noen få centimeter til på kroppen. Jeg er ikke høyere enn 1.62 hvertfall .. og skulle gjerne ønske jeg var 1.70 eller noe hihi! Menmen, jeg må vel bare leve med høyden min sånn som den er 🙂

– Jeg er kjempe redd for at jeg ikke er bra nok for andre, men det er også en tanke jeg bare må legge fra meg! sånn kan det ikke være. 

– Meg og søskene mine har et skikkelig godt forhold til hverandre, noe som jeg er kjempe glad for! Hva er vel ikke bedre enn et bra forhold til hverandre?

– Jeg er livredd for og gå ute alene på natta eller kvelden, med tanke på at jeg skal bli voldtatt eller kidnappa .. det er en grusom tanke faktisk, nei fysja meg. Jeg er vel ikke den eneste som er redd for og gå alene ute om natta? off.

– Jeg MÅ ha det ryddig rundt meg, jeg klarer aldri og ha det rotete rundt meg! Selv om rommet mitt ikke ser så jevla bra ut nå  ..

 

7 kommentarer

Siste innlegg