det er torsdag

Holaa! 

Jeg må bare begynne dette innlegget her med at jeg har hatt en dritt natt, får jo aldri til og sove, jeg pleier alltid å slite med å sovne når jeg først legger meg ned, og det er så sinnsykt irriterende når man virkelig er trøtt og vil sove 🙁 Men så sover jo jeg på sofaen denne uken da, siden vi har familie besøk .. så da er jeg snill som låner vekk rommet mitt og den deilige sengen min hihi. Jeg har hvertfall noe å se frem til da ikke minst, å få tilbake sengen! 

Vel, om ikke så lenge så skal jeg og pappa innover mot førde for og hente min søster og tantungen min, for første gang så skal lille Nova komme til florø, det blir stas det. Jeg gleder meg hvertfall kjempe masse, og det gjør resten av familien også ! Så nååå har jeg egentlig litt dårlig tid på meg, pappa er snart ferdig på jobb og jeg har ikke stelt meg enda .. standard!! :)))) Men folkens, vi blogges ganske så snart igjen! Ha en kjempe fin torsdag, det er snart helg wiiiho.

Hva skal dere i dag?

8 kommentarer

Siste innlegg