hva jeg har i vesken

Heihei, mine fine lesere! 🙂

Jeg har blitt spurt om og lage et innlegg hvor jeg kan vise dere hva jeg har i vesken min, og jo, det kan jeg selvfølgelig gjøre 🙂 Det er ikke så veldig mye gøy jeg har i vesken, bare helt enkle og nødvendige ting for meg som jeg har oppi hehe. Men jeg kan vel vise dere under her!

vann, håndkrem, strikk, snus, mobil, lommebok/deksel, pudder, mascara, iphone lader, solbriller, neglelakk og øreklokker er virkelig et must i min veske !

Hva har du i din veske? 

 

7 kommentarer
    1. Stina: Hei! ååh så hyggelig, jeg er allerede fast leser hos deg 🙂 så jeg setter virkelig kjempe stor pris på at du tar deg tiden til å kommentere bloggen min ! Ha en fin dag videre du også, skjønne deg.

    2. Hei det blei feil link til bloggen min. Det er ikkje Stina.blogg.no det blei retta på så sorry for det. Har dessverre sletta bloggen min då eg blei lei av å blogge men er forsatt en fast leser av deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg