på tur i høstferien

Heihei! Tenkte og oppdatere dere lesere litt. 

Akkuratt nå så sitter jeg og Sara i leirgulen hos Sandra og venter på at tunellen skal åpne, vi er på vei til bremanger faktisk! Vi skal sove hos miriam idag, koselig at Sara også skal være der hehe 🙂 Jeg vet faktisk ikke enda hvor lenge jeg blir, tenker og reise hjem en dag neste uke også tilbake igjen til helgen eller noe.

Vel, jeg hadde egentlig planer å reise til Bergen i hele høstferien, men sånn ble det da ikke, jeg tenker heller og ta en tur om ikke så lenge! Da har jeg noe gøy å se frem til. Men hvertfall, jeg ønsker dere alle sammen en riktig god høstferie til dere som har det, også blogges vi snart 🙂 Jeg klarte selvfølgelig og glemme igjen macen min hjemme .. men blogging blir det nok uansett!

Love <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg