førde tur

Heisann! 

Tenkte bare og oppdatere dere litt menst jeg har tiden til det! i dag så har jeg faktisk fått mye ut av dagen allerede faktisk , og klokken er bare 11 snart wiih, vel .. dagen startet med at jeg sto opp klokken 8 for og stelle meg, også kom pappa og hentet meg og min søster som skulle på skole tur idag, så da satt jeg bare på ned til kaia også møtte jeg Miriam der nede, siden vi skulle levere noen søknader og sånn .. men så kom vi på at butikkene åpner jo ikke før klokken 10, så da må vi ned og levere di nå snart, men jeg fikk heldigvis levere en da 🙂 Heldigvis har jeg klart og overtale Miriam til og være her noen dager hihi, så nå om ikke så lenge så skal vi til førde en tur for og levere noen søknader også skal hun til tannlegen! 

Uansett, dette ble et veldig kjapt innlegg, men nå skal jeg redigere en liten video til dere! Så følg med på bloggen senere. Også må dere ha en kjempe fin dag, her er det sol, så det skal virkelig nytes menst vi faktisk har litt fint vær!

Hva skal dere idag?

11 kommentarer

Siste innlegg