Et steg videre

God morgen! 

Vel, i dag så sto jeg opp klokken 08.00, for først og få lillesøsteren min på skolen, men også for og holde på litt med jobb og sånn .. jeg er akkuratt ferdig og registrere meg hos noe som heter adecco, det tok tid, men jeg fant ut av det til slutt 🙂 Til dere som ikke vet hva adecco er så er det for di som er uten jobb og trenger noe .. så da er det noe man melder seg inn i, også når di ser at du har registrert deg så kontakter di deg for og så mest sannsynlig stille opp til intervju eller møte. 

Også har jeg også noen søknader som jeg må levere iløpet av dagen idag og morgen dagen, så er det hvertfall gjort .. for NÅ kjenner jeg at jeg er veldig lei av å bare gå hjemme og ikke ha så veldig mye å gjøre bortsett fra å jobbe med bloggen. Også trenger jeg pengene, for jeg skal jo ta lappen også veldig snart 🙂 men jeg har lite troen på at jeg får den til 18 års dagen min, men så lenge jeg får den innen jeg er 18-19 år så er jeg super fornøyd hehe! 

Har du brukt adecco før? Isåfall, hva synst du?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg