slik blir året mitt

God morgen, fine lesere!  ♥

Idag er det første skole dag for mange av dere, men så er det vel også noen som ikke går på skole? som kanskje har tatt seg ett år fri for og gjøre andre ting? hvertfall, der har vi meg 🙂 jeg har nemlig tatt ett år fri, nettopp fordi jeg er såpass skole lei, jeg vet det ikke er så veldig lurt å gjøre det, men det er også viktig og tenke litt på helsa si og ikke bare på skole. Jeg har faktisk vurdert å ta fri år en stund nå, men samtidig har jeg vært så usikker pga at jeg vet det ikke er særlig lurt, men jeg har bestemt meg for å tenke litt på helsa mi og bli frisk! Så får jeg se hva jeg så gjør videre neste år, om jeg velger å starte på skole igjen eller om jeg faktisk velger å søke meg inn på foto og faktisk gjøre noe jeg liker hehee. Jeg har heldigvis god tid til å finne det ut!

Men ja, over til hvordan dette året her kommer til å bli for meg. Nei, jeg har ikke tenkt å bare gå hjemme og ikke gjøre en dritt .. jeg orker ikke tanken på det engang, jeg skal jobbe masse og tjene opp mine egne penger, men først må jeg få levert søknad rundt om her .. jeg er utrolig sein ute akkuratt dette med søknad og sånn, fordi skriveren vår har streiket helt, typisk.. så nå på lørdag så var heldigvis pappa nede å kjøpte en helt ny, så nå er det bare for meg å sjekke igjennom søknaden min for og se om det kanskje er noe jeg trenger å endre på, for og så å skrive den ut og levere den. Jeg er veldig spent på hvor jeg kommer til og få jobb, dere får vite mer om det senere 🙂

Vel, det jeg har bestemt meg mest for dette året er å trene utrolig mye siden jeg har såpass god tid nå til og faktisk gjøre noe jeg elsker, jeg har satt mine mål for trening, men for å fullføre dette så trenger man god tid, og det har jeg heldigvis nå, noe som jeg er så utrolig glad for ♥ jeg gleder meg hvertfall kjempe masse. Jeg har også tenkt til og hjelpe min søster som nå er gravid og har kun en måned igjen til termin, holyy .. HVOR syyykt er ikke det á? det har faktisk ikke gått helt opp for meg enda, shiiit så rart. Men ja, hun kommer jeg til å hjelpe masse nå, siden hun har flyttet til førde som ikke er like langt unna som da hun bodde i Bergen hehe. 

Også har jeg jo også en annen jobb som jeg elsker å holde på med, å blogge, det er noe jeg trives veldig godt med! Så dette kommer jeg til å holde på med og bruke veldig mye tid på fremover 🙂 

Hvilke planer har dere for året?

 

18 kommentarer

Siste innlegg