It´s Fridaaaay

Heisann, skjønninger! Det er fredaaaaag, den beste dagen i uken wiih.

Idag er det en fin dag, jeg har hvertfall på følelsen at det kommer til og bli en fin dag hehe .. det er meldt kjempe fint vær både idag og imorgen, noe som jeg synst er fantastisk! Det er så mye mer å finne på når været er fint, er dere ikke enige? Og da mener jeg selvfølgelig ute haha 🙂 Denne helgen så er det eikefjord dagene, det er noe som er hvert år på denne tiden, det går egentlig ut på at folk kan gjøre forskjellige aktiviteter som å ri på hester, kjøre traktor, sitte på med buss osv .. det er kjempe koselig! Jeg vet hvertfall at mamma og de skal innover i helgen, men om jeg blir med vet jeg ikke helt enda ..  har andre planer jeg da, men får se hva jeg ender opp med. 

Vel, jeg tror faktisk jeg er begynt å bli syk .. i går når jeg våknet så merket jeg at jeg hadde så sinnsykt vondt i halsen, også når jeg skulle pusse tennene mine så såg jeg plutselig at jeg hadde hvite prikker på mandlene mine? hva er det for noe? jeg har lest at det kan være streptokokker? eller bare en svak halsbetennelse? jeg har ingen aning .. men om det blir værre så må jeg nok til legen for og sjekke hva det kan være .. og guuud så dårlig jeg har sovet disse tre dagene, helt elendig .. jeg våkner av at jeg hører meg selv snorke, og det er ikke normalt hahha .. jeg pleier så og si aldri og snorke, også våkner jeg klokken 5-6 hver morgen, sykt irriterende når man bare vil sove lenge! 

Menmen, dere får nyte dagen, så blogges vi senere 🙂

Hva skal dere i dag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg