hyttetur

Heiii!

Nå er jeg nesten nettopp hjemme fra hyttetur, meg og noen venninder dro faktisk på en skikkelig spontan tur på hytten til Sara på Askrova, men det er sånn vi liker det 😀 Jeg synst hvertfall det var veldig koselig, elsker slike hytteturer .. man trenger ikke alltid å være mangen for å gjøre noe sånn, er like gøy med ikke så mange også 🙂 Det var hvertfall jeg, Sara, Kimmely, Julie og Elise, gode jenterrr. 

Her er noen bilder som ble knipset med mobilen min i går .. jeg klarte selvfølgeliiiiiiiig å legge igjen kameraet mitt hjemme, så irriterende. Men iphone bilder får desverre funke for denne gang hehe.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg