Kystfestival

Heisann!

Tenkte bare og oppdatere dere fininger litt hehe, vel .. I går så dro jeg til kalvåg til Stine, er jo kystfestival her denne helgen, så det måtte jeg jo selvfølgelig få med meg 🙂 viktig haha. Så da ble det en tur ut i går, kjempe koselig selv om jeg holder meg nokså edru håhå, man kan vel ha det gøy uten å drikke, kan man ikke? 😀 jooda.

Det blir nok en tur ut ikveld også, satser på en fin kveld jeg 🙂 alltid gøy og møte venner. Hvertfall, jeg håper dere får en kjempe fin dag, kos dere masse også blogges vi <3 her er noen bilder fra i går til dereee!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg