simple outfit

Heeiisann! 

Jeg vet jeg har vært litt dårlig på å oppdatere dere, men jeg har desverre ikke hatt noe wifi når jeg har vært vekke, så det er grunnen 🙂 men nå blir det blogging for fullt igjen, jeg er hjemme igjen, kom hjem i dag faktisk .. meg, Charlotte og Marius tok flyet hjem fra Bergen, holyy .. tok det skikkelig på sparket, hadde aldri trodd jeg skulle ut å fly på så kort tid, men herreguuud så fort det gikk, var jo nede med en gang man for opp nesten haha! Og jeg som har flyskrekk i tillegg, men begynner å venne det til meg nå wiih 🙂

Vel, jeg har en del å blogge om nå for tiden, så bare å følge med!!! Tenker og lage en video til dere også av bilder og videoer som jeg har tatt og filmet frem til nåå .. hva synst dere om det? 

Her er ett antrekk fra ferien 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg