god morgen

God morgen, fine leserene mine! 

I dag var jeg tidelig oppe nok en gang, men jeg liker det jeg, er jo litt deilig og stå opp litt tidelig for og få noe ut av dagen? det synst hvertfall jeg 🙂 Jeg elsker å våkne tidelig hos mormor og morfar haha, har alltid våknet tidelig når jeg er her hihi. 

Vel, litt senere så skal familien ned til oldemor på besøk før vi reiser imorgen, jeg skal til oslo også videre til sverige sammen med hele familien faktisk, det blir utrooolig gøyt, jeg ser kjempe mye frem til det, virkelig! Så ikveld må jeg nok legge meg tidelig off, skal opp klokken 3, halv 4 inatt 🙁 menmen, sånn er det å reise. Men ja, etter at vi har vært hos oldemor så skal vi spille litt fotball faktisk, di har fått en helt ny fotball bane her på askøy, elsker å spille fotball jeg, det må være noe av det gøyeste jeg vet om faaktisk! 

Wææ, nå roper mamma på meg, skal en tur innpå senteret, vi blogges senere! Dagens anrekk kommer senere, så følg med 😀 Ha en fortsatt fin dag videre, skjønninger!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg