konsert

Heihei, hvordan går det med dere? 

Vel, den 28 mai så var det akkuratt ett år siden jeg og sara var på Miley Cyrus konsert, og jeg ser såååå utrolig tilbake til det, herregud for en opplevelse! Det er virkelig ett minne for livet, uten tvil. Håper jeg får oppleve en sånn konsert og ikke minst tur igjen! Jeg hadde det kjempe gøy 🙂 Jeg digger den dama der, og elsker musikken .. håper virkelig hun kommer til Norge igjen hihi, da skal jeg hvertfall slå til med å bestille billetter, tro meg hehhe .. 

Siden jeg var rundt 14 år så har jeg alltid sett opp til hun egentlig, hun er hvertfall mitt største idol! men sånn som jeg har skjønt det nå så er det ikke like mange som liker hun lenger på grunn av diverse ting, noen liker hun ikke på grunn av frisyren, og andre liker hun ikke på grunn av måten hun oppfører seg på osv .. men jeg liker hun uansett jeg, hihi. Føler hun kanskje har forrandret seg en del etter at det ble slutt mellom hun og typen 🙁 menmen, sånt skjer alle! Vi får satse på at di finner tilbake til hverandre igjen, 

Under her er hvertfall noen bilder fra ifjor 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg