bergen next

Heiisann!

Når dere leser dette innlegget så er jeg nok på vei til Bergen, tenkte jeg skulle skrive dette innlegget i går slik at jeg hvertfall har fått blogget 🙂 Jeg tar selvfølgelig med meg macen, så da får jeg mest sannsynlig blogget også wiiho! 

Vel, nå skal det virkelig bli godt og endelig komme seg vekk litt, jeg reiser til Bergen idag for og være sammen med familien, også reiser jeg videre til Sverige på søndag eller mandag, gleder meg kjempe masse til det! Håper bare på fint vær og varme, det hadde vært suuupert tihih. Jeg håper dere får en kjempe fin dag også blogges vi snart igjen, jeg har med meg kameraet, så blir nok en del bilder også! 

Kos dere masse i sommer, fininger 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg