10 ting dere ikke vet om meg

  • Jeg har vanvittig med klaustrofobi, det er faktisk helt sykt haha, tørr så vidt å gå inn i en heis .. tok min første flytur for 2 år siden, og det var virkelig ikke noe gøy haha .. men gikk overaskende fint egentlig, måtte bare late som jeg satt i en buss eller en bil for og IKKE få panikk off.
  • Jeg liker ikke sjømat, eneste jeg spiser er fisk haha
  • Jeg har veldig høydeskrekk off, det er helt jævlig for å være helt ærlig.
  • Jeg har bestemt meg for å reise verden rundt før jeg dør hehee .. det er noe jeg bare MÅ gjøre faktisk !! Jeg er så utrolig følsom at det er irriterende .. begynner å grine av ingenting nesten, bare jeg ser noen på tv eller i virkeligheten griner så begynner jeg også 🙁 tror jeg har det i fra mamma haha, hun er helt syk på akkuratt det der!

  • Jeg ELSKER å kjøre bil, hvertfall sammen med sara hihi,  det er faktisk noe av det gøyeste jeg vet om, hahaaa .. hvertfall når det er fint vær ute, det er så koselig!
  • Når jeg sitter i en bil og hører på musikk for meg selv og ser ut vinduet, så later jeg som om jeg er med i en film, hahahh er det mulig!? håper ikke bare det er jeg som er sånn heh.
  • Jeg hører på musikk hver eneste dag, flere ganger for dagen .. hadde virkelig ikke klart meg uten musikk, shiiiiit. 
  • Jeg elsker frukt mer enn noe annet .. spiser sikkert 5 frukt for dagen, tuller ikke ;pp det er så vanvittig godt.
  •    Når jeg er i dusjen så dusjer jeg i sikkert over en time, vet ikke om det er normalt jeg? synst nesten litt synd i familien som ikke får varmt vann og dusje i 🙁 menmen, må skjerpe meg på det der.

 

Vel, her var noen ting som dere kanskje ikke visste om meg? Kjenner dere, dere igjen i noe, eller? 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg