Quadruped hip extension

Heihei!

Idag så tenkte jeg faktisk å komme med ett trenings innlegg til dere 🙂 Hva synst dere om det egentlig? Hvertfall, denne rumpe øvelsen liker jeg veldig godt .. jeg pleier og ta denne hjemme når jeg trener rumpe!

På denne øvelsen trenger man ikke å bruke manual, men jeg liker å gjøre det best for og gjøre øvelsen litt mer tyngre. Så her bruker jeg 5kg til og begynne med 🙂 

Vel, jeg håper dere liker sånne innlegg? Kom gjerne med kommentarer til hva dere synst. 

Ha en kjempe fin kveld videre, så blogges vi  🙂

Hva synst dere?

Har du gjort denne øvelsen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg