16.04.2015

Heihei! Lenge siden sist eller? hehhhe, sorry for det 🙂 Men jeg har vært så opptatt med mye trening og skole .. også har jeg brukt litt tid på å finne ut hva jeg skal gjøre til neste år .. men det kan jeg fortelle mer om senere. 

Vel, jeg er nettopp hjemme fra trening, ble en kort økt i dag siden jeg bare trente armer .. men deilig var det hvertfall! Om ikke så lenge så skal jeg være med noen venner, koselig, har heldigvis fri imorgen, så blir lang helg woho 😀 

Ha en kjempe fin helg alle sammen! Også blogges vi snart igjen 🙂

Hva skal dere i helgen?

7 kommentarer
    1. Hei. Ja eg tørr isj å sei d te deg på direct eller på ekte pågrunn av eg e redd for å komme ut av vennegjengen så bare skriv d her pga d har plaga meg ei stund… Dei driv å baksnakka deg 24/7 seie du e jæv irriterende og skjønne ikkje koff du snakker med dei når dei ikkje vil ha deg i livet sitt eingong.. Skjønne ikkje greia.. Og så snakker dei om at du e oppmerksomhetssjuk.. Og dei skjønner godt koff du redigere bildene dine så sjukt og oversminka deg te 1000 pågrunn av du e jæv stygg at det isje går an og vist du hadde komt på skulen uten sminke hadde ingen trudd pågrunn av den stygge nasa og haka di går ikkje an å sminke bort og dei ser du har prøvd men det funka ikkje fordi dei kan fortsatt se den, og haka di. Jaaa sjønasj greia

    2. Jeg kan enkelt hjelpe deg å spore opp denne personen om du vil Camilla! unødvendig å kommentere slikt her 🙂 jeg har gjort de før på min blogg og.. personer er ikke så anonyme i kommentar feltet som de trur, et par tasteklikk så komme personen opp! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg