dagen min

God kveld, kjære dere!

Dagen min i dag har gått til en god del ting, først så dro jeg på skolen .. og var der til 2 ca, også dro jeg, Sara og Miriam til byn en tur 🙂 elsker de jentene hahha, er så fantastiske begge to. Og i byn var vi en stund, så dro vi videre bort til Sara og spiste litt mat, tror alle var kjempe sultne hehhe .. eller hvertfall jeg. Klokken 5 så kjørte vi Miriam til båten, også dro jeg hjem og slappet av litt før jeg begynte å trene 🙂 Tok meg forresten en joggetur alene iste i kulden, så fantastisk herlig!

Og ang trening dere, jeg har bestemt meg at jeg skal begynne å trene for fullt nå, virkelig .. jeg skal trene hver dag, eller hvertfall prøve!! Jeg elsker og trene, og hvor fantastisk er det ikke etter hver treningsøkt da? jeg digger det. Jeg føler meg så gira da hahha 😀 Jeg skal begynne på boksing igjen, og GUD så jeg gleder meg .. jeg sluttet jo for en stund siden pga mye stress til eksamen osv .. men nå er jeg overhode klar til og begynne igjen, og gleder meg kjempe masse!! Har klart og få med meg noen venninder til og begynne og, eller jeg håper det hvertfall hihi 🙂 

Jeg har også begynt å skrive ned litt ting i boken min, altså sånn som oppvarming, styrke øvelser, rumpe øvelser osv .. jeg er ikke ferdig helt enda, men fortsetter med det. Jeg skal bli FIT!!! så nå er det bare å jobbe her, work it guuurl 😀 Jeg blir så glad når jeg trener! 

Hva har dere gjort i dag?

6 kommentarer

Siste innlegg