helgen min

Heihei. Tenkte jeg bare skulle fortelle dere litt om helgen min 🙂 Egentlig så skulle jeg til Bergen sammen med familien, men selfølgelig så krasjet det med denne helgen, så da måtte jeg velge mellom å dra på juleball eller til Bergen.. hater det hehhe, meeen jeg kom frem til juleball siden det bare er en gang i året 🙁 så derfor tar jeg Bergen en annen helg i Januar, gleder meg. Vel, Senere i kveld så reiser jeg og en venninde til Måløy, til kjære Nora, blir kjempe gøy og se hun igjen, gleder meg kjempe masse til det. Også i morgen er det juleball, blir sikkert veldig gøy wiiih, ser hvertfall frem til det!

Jeg merker det blir skikkelig trist og se mamma og de reise fra meg 🙁 siden jeg alltid er vandt med og være med de på tur, menmen .. sånt skjer. Heldigvis blir de bare til søndag da, så skal bli godt og se de igjen da hihi. Men jeg tviler på at det blir noe mer blogging denne helgen, om jeg får tid så blogger jeg fra mobilen 🙂 Dere får hvertfall kose dere kjempe masse i helgen, det skal hvertfall jeg. Vi blogges

Noen andre som skal på juleball i helgen?

6 kommentarer

Siste innlegg