Tuesday

Heihei! ( for en meningsløs overskrift, herlighet ) 

Vel, Nå har jeg nettopp sett en håndball kamp, og Norge vant selfølgelig wiih, for et fantastisk spillt!!! jeg er super gira 😀 neste kamp er på torsdag klokken 20.00, og da er det Norge mot Danmark! Så da satser vi på at Norge tar seieren igjen.

Men uansett, det blåser skikkelig ute i dag .. synst det er veldig ekkelt jeg 🙁 håper det gir seg snart hehe! Men dere .. er det noe dere vil jeg skal blogge om så er det bare og si fra? Jeg kunne gjerne trengt litt tips! 

Et bilde av meg og fine Miriam! <33

Hva har dere gjort i dag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg